Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai. Projekta numurs: 8.3.2.2/16/I/001
SAM 8.3.2. “Palielināt atbalstu vispārējās izglītības iestādēm izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai”
Talsu pamatskolas 3.b klases skolēnu atsauksmes par Rīgas dabas muzeja apmeklējumu Iepazīties ar daudzveidīgo ūdens pasauli.
- Skolēni varēja iepazīties ar Latvijas daudzveidīgo ūdens pasauli-upju un ezeru ūdens kvalitāti, ūdensaugiem un ūdensdzīvniekiem.
- Mikroskopā pētījām ūdens vēzīti un mazāko gliemezīti.
- No skolēnu atsauksmēm secinu, ka skolēniem ir paticis darboties ar mikroskopu, apskatīt ūdensaugus un ūdensdzīvniekus.
- Ričards raksta: ”Man patika klausīties par upēm un ņemt rokā upes vēzi.”
- Kristīne:” Uzzināju ,kā pēc augiem var noteikt vai upe ir tīra vai netīra.”
- Agnese raksta: “Patika ,ka varēja apskatīties ūdenī dzīvojošos kukaiņus. Ka varēju turēt rokā vēzi.”
- Telma: “Kā atšķirt tīru un netīru upi.”